Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення та обмін Відповідно до закону «Про захист прав та споживачів», покупець має право обміняти або повернути товар протягом 14 днів після його придбання. Здійснення обміну та повернення можливе лише за суворого дотримання умов, які прописані законодавством. Товари не підлягають поверненню, якщо: є ушкодження з вини покупця; є пошкодження фабричного упакування; відірвані лейбли та/або етикетки; товар було вже використано; без наявності накладної чи чека Але хочемо звернути увагу, що наш магазин має низку товарів, які спочатку НЕ підлягають ні обміну, ні поверненню. Це низка продукції, що стосуються особистої гігієни покупця. Серед них: постільна білизна; халати; нічні сорочки; піжами; ковдри, покривала та подушки А також подібні швейні та трикотажні вироби, тюлегардинні, мереживні та пухово-пухові вироби. Ці обмеження існують згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р. Про реалізацію окремих положень до Закону України "Про захист прав споживачів" та стосуються певної групи непродовольчих товарів належної якості (Додаток №3) Як відбувається повернення та обмін? Знову ж таки згідно із Законом «Про захист прав споживачів» при поверненні або обміні з Вас утримується вартість послуг доставки, відповідно до тарифів служби, а також відсоток оплати за післяплату. Ми рекомендуємо оплачувати товар післяплатою, що дозволить Вам не забирати товар, якщо він не підійшов Вам під час огляду. У такій ситуації всі витрати на повернення оплачує наш магазин. Але якщо Ви забрали посилку і вже вдома зрозуміли, що Вам товар не підходить, тоді всі витрати повернення та відсоток за післяплату, оплачує покупець. І це у разі, якщо товар підлягає поверненню. При поверненні товару з суми грошей, що повертаються, утримується доставка, яка до цього була оплачена магазином. При обміні, якщо товари за вартістю однакові, покупцем оплачується зворотна доставка товару, який не підійшов, а також доставка товару на обмін. Якщо з магазину було оформлено замовлення з двох товарів понад 3000 грн, але після огляду було повернення одного товару та покупка стала менше 3000 грн, то також утримується сума доставки Приклад: Було придбано товар на суму 3600гр (два товари по 1800гр) ми сплатили доставку товару до Вашого міста сума доставки 160гр, покупець повернув один товар назад, сума грошей, які ми повернемо буде менше рівно на 160гр і складе 1800-160 = 1640гр
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.